Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale
Stiri     Articole     Toate      





Tags: Carpatair - zborul de la idee la succes este intotdeauna fara escala, bilete avion, bilete ieftine

Aboneaza-te acum la "Bilete de avion ieftine", singurul newsletter gratuit cu informatii complete
din domeniu




Prin 2001, echipa nationala de rugby a Romaniei a jucat un meci la Krasnodar. Nu va uitati pe harta, e undeva dincolo de Marea Neagra, intr-o zona in care nu prea ajung avioanele de linie, ci doar cele militare. Nu erau decat doua variante de ajuns acolo: prin Viena sau cu un charter. Prin Viena nu ar fi fost o tragedie, insa singurul orar de zbor ne forta sa stam pe drum cam 20 de ore. Ceea ce, pentru o echipa nationala care pleaca vineri ca sa joace sambata, e destul de delicat. Si periculos, mai ales ca aveam nevoie de victorie. Asa ca am apelat la un charter. Si am gasit cea mai buna oferta la Carpatair, o companie care aparuse pe piata de unul-doi ani.

Zborul de la Bucuresti la Krasnodar a fost unul din cele mai frumoase zboruri din viata mea. Am calatorit cu un Tupolev care, am aflat ulterior, a fost retras de la zborurile in Europa din motive de nerespectare a normelor fonice. Mai simplu spus, facea prea mult zgomot la aterizare si decolare. Insa acel Tupolev mi-a mers la suflet. Singurul avion de pasageri cu reactie capabil sa planeze. S-a strecurat pilotul printre nori, printre fulgere, ca un aviator din al doilea razboi mondial. Am ajuns la Krasnodar inainte sa apucam sa terminam bauturile racoritoare. Iar serviciile la bord - impecabile. Inclusiv superbul accent moldovenesc al insotitoarelor de zbor de care jumatate din baieti s-au indragostit. Total justificat.

Program respectat la minut, o relatie comerciala cum gaseai, la vremea respectiva, doar prin Germania sau Austria, promisiuni onorate integral. Cand am revenit acasa, m-am uitat lung la sigla verde pe alb a companiei si mi-am spus ca va ajunge departe daca va continua asa. Si a continuat. De atunci am mai zburat cu Carpatair pana la Dusseldorf si de cateva ori la Timisoara. Ireprosabil.

Astazi, Carpatair este una din cele mai respectate companii aeriene din Europa de Est. Si-a gestionat impecabil toate momentele bune sau mai putin bune din istoria de 10 ani si a intuit ceva ce altii nu au reusit: poarta de iesire din tara este in Vest. Asa ca, daca mergi la Timisoara, o sa vezi ca aeroportul este unul verde, plin de avioane Carpatair. Avioane care nu mai sunt Tupolev (pacat, mie mi-au placut foarte mult), ci Fokker si Saab de ultima generatie. Sunt 18 in total, adica suficient pentru ca operatorul aerian sa zboare pe vreo 30 de destinatii, de la Atena si Florenta la Munchen si Odesa.

Cat despre preturi, site-ul Bilete-Avion-Ieftine.ro v-a informat permanent in privinta acestora. Cu cat mai din timp le luati, cu atat mai ieftine sunt. Atat de ieftine incat unele pornesc de la doar 9 euro fara taxe. Cu tot cu taxe, in functie de destinatie, ajungeti pe la 40-50 de euro. Ceea ce, tinand cont de calitatea serviciilor, este mai mult ca perfect (ca sa folosim un termen din gramatica).

In doar 10 ani, timp in care companii precum MyAir sau SkyEurope au dat faliment, Carpatair se dezvolta, achizitioneaza avioane noi si se pregateste sa transporte 1 milion de pasageri pe an. Competitia e dura, Blue Air si Wizz Air pandesc dupa nori. Insa daca serviciile raman aceleasi pe care le-am vazut cu ocazia zborului la Krasnodar, Carpatair zboara fara escala catre succes. De ce fara escala? Pentru ca escalele sunt obositoare...


Comenteaza prin Facebook




 

RSS 2.0 - http://www.bilete-avion-ieftine.ro/ Flux RSS | Ajutor
Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale