Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale
Stiri     Articole     Toate      





Tags: Pasagerii trag la low cost, low cost, blue air, wizz air, germanwings, easyjet, clickair

Aboneaza-te acum la "Bilete de avion ieftine", singurul newsletter gratuit cu informatii complete
din domeniu




Dincolo de confort, mancare sau taxarea bagajelor, pasagerii se uita la pret cand rezerva un bilet de avion. Asa se poate explica cresterea companiilor aeriene low cost, in dauna celor traditionale, potrivit Business Magazin, citat de Mediafax.

Pasagerii au inceput sa fie mai atenti la modalitatea in care calatoresc. Isi doresc aceleasi servicii de calitate, dar la un pret mai prietenos, potrvit Florentinei Ivan, director de marketing al companiei low cost Blue Air. Anticiparea acestei schimbari de comportament cu mult inaintea competitorilor a fost unul dintre avantajele in castigarea de noi pasageri. 

Ca rezultat al crizei economice, oamenii tind sa fie mai mai atenti la cheltuieli. Pretul a devenit si mai important decat a fost pana acum, considera si Natasa Kazmer, director Corporate Communications & Public Affairs al companiei low cost Wizz Air. Compania low cost a pastrat tarifele la nivelul anilor trecuti si a crescut oferta de destinatii, care au atras din ce in ce mai multi pasageri, lucru ce a rezultat in 2009 in dublarea capacitatii in Romania, comparativ cu 2008. Cu aceasta strategie nu numai ca am reusit sa ne pastram pasagerii, dar am continuat, in ciuda conditiilor macroeconomice dificile, sa cream noi cereri si sa atragem pasageri de la liniile traditionale, a precizat Kazmer.

Pretul a fost in 2009 criteriul principal in functie de care potentialul client, aflat in aeroport, in agentia de turism sau in fata calculatorului, a optat pentru o companie sau alta. In aceste conditii, companiile low cost Blue Air si Wizz Air - ocupantele locurilor intai si trei in topul BUSINESS Magazin - au transportat impreuna, din si spre Romania, aproximativ 3,5 milioane de pasageri. 

Acestora li se adauga si pasagerii transportati de alte companii low cost prezente in Romania in 2009, precum Germanwings, Clickair, easyJet, Wind Jet, dar si Sky Europe si My Air - pana la iesirea acestora doua din urma de pe piata la mijlocul anului trecut. Calculand pasagerii acestor companii, piata low cost a totalizat in 2009 peste 4 milioane de pasageri, cifra comparabila cu cea a pasagerilor transportati de companiile de linie, de aproximativ 5,5 - 6 milioane de pasageri.

Companiile aeriene low cost au simtit potentialul reducerii de bugete ale clientilor anul trecut si au incercat, pe langa preturile reduse, sa creasca numarul de destinatii si sa imbunatateasca serviciile. Linia aeriana low cost Wizz Air a anuntat de la 1 aprilie introducerea de noi servicii, inclusiv check-in online si reguli simplificate de transport al bagajelor, eliminand limita de greutate, precum si un nou serviciu care va permite modificarea orarului de zbor fara a se percepe taxe suplimentare. 

In 2009, am avut o crestere de 33 la suta, iar Romania a fost piata cu cea mai buna evolutie, de 87 la suta. Am continuat sa ne dezvoltam intr-un ritm rapid, am deschis o baza noua in Timisoara, am introdus noi zboruri low cost de la toate cele trei baze si ne-am dublat flota prin adaugarea a trei aeronave bazelor din Bucuresti si Cluj, sustine oficialul companiei low cost Wizz Air, explicand astfel atragerea de noi pasageri de la competitie.

In acelasi registru, operatorul low cost Blue Air a introdus destinatii in premiera (Nisa, Lisabona), precum si o serie de rute interne (Arad, Cluj-Napoca, Timisoara), a incheiat parteneriate, precum cel cu Euro Disney, a introdus promotii pe destinatia Paris, nu doar pentru transport, dar si pentru cazare, precum si pentru acces in parcurile tematice. De asemenea, promotiile variate precum reduceri tarifare pentru anumite destinatii, scutirea de taxe aeroportuare pentru Paris si Roma, oferte pentru copii, reducerile si concursurile pentru Valentine's Day au creat o relatie personalizata cu pasagerii, afirma directorul de marketing al companiei low cost Blue Air.

Pentru 2010, operatorul low cost Blue Air vizeaza deschiderea mai multor destinatii si o crestere cu peste 44 la suta a cifrei de afaceri, iar ca numar de pasageri - peste doua milioane pentru anul in curs. In 2010, accentul va fi pus pe consolidarea conexiunilor externe, a spus Florentina Ivan, de la Blue Air
Aceeasi dezvoltare este si in vizorul operatorului low cost Wizz Air



Comenteaza prin Facebook




 
   



   

RSS 2.0 - http://www.bilete-avion-ieftine.ro/ Flux RSS | Ajutor
Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale