Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale
Stiri     Articole     Toate      





Tags: Wizz Air, 18 procente din piata low cost, low cost, wizz air, blue air, easyjet, germanwings

Aboneaza-te acum la "Bilete de avion ieftine", singurul newsletter gratuit cu informatii complete
din domeniu






Un sfert din veniturile operatorului aerian low cost Wizz Air provin din taxele pe servicii aditionale (bagaje de cala, mancare). Compania low cost are ca strategie destinatiile in care muncesc romanii si nu ia in calcul rutele interne. Cu un grad de ocupare al avioanelor de peste 80 la suta, compania low cost vinde online opt din zece bilete de avion si nu a investit niciun euro intr-un birou local pentru vanzari de bilete de avion low cost, potrivit ZF.

Cota de piata a companiei low cost se refera doar la numarul de pasageri transportati si nu la valoarea veniturilor. Dupa o prezenta timida in 2006, cand compania low cost transporta 17.000 de pasageri, Wizz Air a ajuns, in 2009, la un trafic de 1,7 milioane de pasageri, nivel care situeaza compania low cost in lupta pentru primul loc pe piata aeriana raportat la trafic.

Tendinta de dezvoltare a companiei aeriene low cost continua si anul acesta, cand se estimeaza ca vor fi transportati 2,1 milioane de pasageri. Rezultatele din primele patru luni ale anului arata ca estimarile de crestere a traficului cu 30 la suta se vor realiza, a declarat Natasa Kazmer, directorul de comunicare al companiei low cost Wizz Air.

Operatorul aerian low cost Wizz Air a transportat, in primele patru luni ale acestui an, 582.000 de pasageri, mai mult cu 33 la suta fata de perioada similara a anului trecut. Wizz Air este compania aeriana low cost cu capital strain care a avut cea mai accelerata evolutie de pe piata low cost locala in ultimii patru ani, pe care mai opereaza Germanwings si easyJet, dar si operatorul low cost cu capital romanesc Blue Air

Daca anul trecut, cand piata aeriana a simtit efectele crizei economice, mai multi jucatori low cost, respectiv My Air si Sky Europe au intrat in faliment, Wizz Air aproape ca si-a dublat traficul fata de anul anterior pentru ca se concentreaza pe operarea cu costuri minime si implicit pe tarife cat mai mici la biletele de avion. Prin preturile low cost la biletele de avion compania se adreseaza maselor si incearca sa ocupe toate locurile din aeronave. Operatorul low cost face bani din traficul de masa spre comparatie cu operatorii traditionali.

In primele patru luni ale anului, gradul de incarcare al aeronavelor Wizz Air a fost de 83 la suta, nivel ce asigura profitabilitatea unui zbor low cost. Flota companiei low cost pe piata romaneasca este compusa din sase aeronave, iar anul acesta va ajunge la opt aeronave.

Compania low cost isi asigura operarea cu costuri mici prin mentinerea la sol a avioanelor doar pentru 30 de minute, frecventele de operare a zborurilor spre destinatii externe fiind de cateva ori pe saptamana sau chiar zilnic. Mai multt, Wizz Air nu a deschis birouri locale pentru vanzarea de bilete, circa 84 din biletele low cost  fiind vandute online.

Numai 15 la suta din pasagerii transportati de compania low cost calatoresc in scop de afaceri, restul calatorind in scop turistic si pentru a munci in strainatate.
In ceea ce priveste directiile de dezvoltare ale companiei low cost, aceasta analizeaza pietele din Grecia, Cipru, dar si cele din Belgia, Luxemburg si Olanda, pe care compania low cost nu opereaza in prezent. Anul trecut au fost introduse 14 noi curse low cost spre destinatii externe.



Comenteaza prin Facebook




 
   



   

RSS 2.0 - http://www.bilete-avion-ieftine.ro/ Flux RSS | Ajutor
Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale