Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale
Stiri     Articole     Toate      





Tags: Lufthansa, oferte clienti corporativi, altea corporate recognition

Aboneaza-te acum la "Bilete de avion ieftine", singurul newsletter gratuit cu informatii complete
din domeniu






Amadeus Altea Corporate Recognition va permite companiei Lufthansa sa ii recunoasca pe calatorii corporativi si sa le ofere servicii personalizate pe parcursul intregii calatorii.

Lufthansa este prima companie aeriana care va selecta serviciul Altea Corporate Recognition, un instrument care permite companiei aeriene sa recunoasca mai usor clientii corporativi, chiar din momentul in care acestia fac o rezervare. 

Acest lucru permite Lufthansa sa le furnizeze clientilor de business oferte personalizate. in orice moment al calatoriei, imbunatatind astfel experienta calatorilor.

Lufthansa este acum capabila sa recunoasca organizatia de care apartin oamenii de afaceri si, astfel, personalizarea poate incepe din momentul in care este rezervat zborul. 

Acest lucru ar putea insemna oferirea unor servicii si asistenta personalizata de la primul pas al planificarii calatoriei, precum acces special sau parcurgerea mai rapida a punctelor de securitate din aeroport.

In acelasi timp, compania aeriana se bucura, in general, de posibilitatea de a oferi in mod automat pachete personalizate de servicii auxiliare, cu ajutorul Altea Corporate Recognition, servicii axate in totalitate pe nevoile specifice de calatorie ale oamenilor de afaceri, cum ar fi, manevrarea bagajelor si optiuni preferentiale de pozitionare in avion. 

Pentru Lufthansa, acest lucru inseamna alegerea unor servicii speciale ce pot fi oferite pentru a stimula cererea si pentru a castiga loialitatea clientilor, pe masura ce compania aeriana continua sa isi concentreze in mod activ atentia spre servicii adresate nevoilor clientilor corporativi. 

Potrivit lui Christian Tillmans, vicepresedinte Global Sales and Key Account Management al Lufthansa, clientii corporativi reprezinta grupul de baza pentru companiile aeriene de talie mondiala, precum Lufthansa. 

Amadeus Altea Corporate Recognition ne permite sa crestem valoarea livrata clientilor nostri corporativi si oamenilor de afaceri, deopotriva. 

Aceasta realizare reprezinta un moment cheie in calatoria noastra spre a livra o experienta mai personalizata si mai diferentiata, permitandu-ne sa raspundem mai bine nevoilor clientilor, sa crestem gradul de satisfactie a acestora si sa imbunatatim, in acelasi timp, productivitatea.

Amadeus este lider mondial in furnizarea de solutii de tehnologie si de distributie pentru industria de turism. Grupurile de clienti includ furnizori de turism (de exemplu, companii aeriene, hoteluri, operatori de transport feroviar, linii de feribot, etc.), vanzatori din turism (agentii de turism si site-uri specializate) si clienti finali (corporatii si companii de management al turismului).

Grupul Amadeus are in jur de 10.000 de angajati la nivel global, in sediile centrale din Madrid (sediul central corporativ), Nisa (dezvoltare) si Erding (operatiuni), precum si in cele 71 de reprezentante Amadeus la nivel global.

Pentru anul incheiat la 31 decembrie 2013, compania a raportat venituri de 3,103.7 milioane de euro si EBITDA de 1,188.7 milioane de euro.

Amadeus este listata la Bursa de Valori Spaniola, sub simbolul "AMS.MC" si este o componenta a indicelui IBEX 35.


Comenteaza prin Facebook




 
   



   

RSS 2.0 - http://www.bilete-avion-ieftine.ro/ Flux RSS | Ajutor
Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale