Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale
Stiri     Articole     Toate      





Tags: marketing, lufthansa, premii, berlin, apartament

Aboneaza-te acum la "Bilete de avion ieftine", singurul newsletter gratuit cu informatii complete
din domeniu






In urma unei campanii de marketing, Lufthansa a convins 42 de suedezi sa-si schimbe legal numele in Klaus sau Heidi pentru a castiga o locuinta in Berlin.

Lufthansa a inceput, in octombrie, in Suedia campania de marketing schimba-ti numele in Klaus-Heidi, spune-ne de ce ai facut-o si intra in cursa pentru castigarea unui nou inceput in Berlin, relateaza zf.ro.

Apartamentul oferit de Lufthansa are 70 de metri patrati, un dormitor, balcon si bucatarie mobilata. 

Pe langa apartament, premiul a inclus o bicicleta personalizata cu noul nume inscris pe ea, lectii de germana si doua zboruri gratis catre Frankfurt sau Munchen.

Castigator a fost desemnat Michael Klaus-Heidi Andersson, in varsta de 24 de ani, din localitatea suedeza Fjugesta.

Intrucat s-au inscris in competitie un numar foarte mare de persoane, Lufthansa a oprit campania cu o luna mai devreme. 

70% dintre participanti au fost barbati si jumatate din ei locuiesc in Stockholm.

Ceilalti 41 de concurenti au primit calitatea de membru silver in cadrul companiei si 100.000 de kilometri de zboruri gratuite. 

Un alt concurs lansat de Lufthansa a oferit reduceri pentru utilizatorii care isi schimba numele pe Facebook.



Comenteaza prin Facebook




 
   



   

RSS 2.0 - http://www.bilete-avion-ieftine.ro/ Flux RSS | Ajutor
Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale