Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale
Stiri     Articole     Toate      



Companii

Blue Air
Motto: Smart flying

Indicativ aerian international: JOR

Actionar(i) companie: Nelu Iordache, prin Blue Air Transport Aerian S.A.. Companie 100% romaneasca.

Primul zbor: Decembrie, 2004, zbor intern: Bucuresti - Cluj Napoca

Flota: 13 avioane, din care 3 Boeing seria 737-300, 2 Boeing seria 737-400, 2 Boeing seria 737-400, 1 Boeing seria 737-500 si 5 Boeing seria 737-800, cu capacitati intre 136 si 189 de locuri. Blue Air si-a redus varsta flotei care, la finalul anului 2008, era, in medie, de aproape 15 ani. Astazi, media de varsta a avioanelor este de 13,6 ani. De asemenea, compania este in tratative cu Boeing pentru alte avioane.

Destinatii acoperite:
- Arad
- Bacau
- Barcelona
- Bologna
- Bruxelles
- Bucuresti
- Catania (nou)
- Cluj-Napoca
- Constanta
- Dublin
- Koln
- Larnaca
- Lisabona
- Londra - Luton
- Madrid
- Malaga
- Milano
- Napoli (nou)
- Nisa (nou)
- Paphos (nou)
- Paris - Beauvais
- Roma
- Salonic (nou)
- Sibiu
- Stuttgart
- Timisoara
- Torino Cuneo
- Valencia
- Varsovia (nou)
- Verona
- Viena (nou)

Numar de pasageri: 1.700.000 in 2009 (1.000.000 in 2008)

Incidente aviatice: nimic semnificativ

Seriozitate in Romania (nota 10 = nota maxima): 8

Distinctii obtinute: prima companie Smart Flying din Romania

Pretul biletelor: de la 1 euro, fara taxe de aeroport si taxe de combustibil.

IMPORTANT! De retinut clasele tarifare cu care opereaza Blue Air:

PROMO
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat. Nu sunt permise schimbari de data, nume sau ruta.

ONLYTAXES
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat. Nu sunt permise schimbari de data, nume sau ruta.

MINIBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

SMARTBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

EASYBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

EXPRESBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

TRAVELBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

WORLDBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

SKYBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

STARBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

MASTERBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii), schimbarea rutei numai pentru destinatiile din aceeasi tara si a numelui pasagerului, contra unei taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor, la care se adauga eventuala diferenta dintre tariful la care s-a cumparat initial biletul si tariful disponibil in momentul modificarii.

FLEXIBLUE
Biletele pentru aceasta clasa tarifara sunt in numar limitat.
Aceasta clasa tarifara permite schimbarea datelor de calatorie (data plecarii, data sosirii) si schimbarea rutei, dar numai pentru destinatiile din aceeasi tara, gratuit, ori de cate ori se solicita. Pentru modificarea numelui pasagerului se percepe o taxe suplimentare de 35 EUR/segment de zbor.

Pretul produselor la bord: un sandwich = 3-4 euro, o cafea = 2 euro, un meniu = 5-6 euro, apa minerala = 1 euro

Promovarea pe piata romaneasca: printre cele mai agresive companii aeriene. Multe oferte speciale, multe comunicate de presa, multe concursuri (cum a fost celebrul "Cobori din avion direct intr-un Logan"). Blue Air se lauda cu foarte multe agentii proprii. Reclama pe radio si TV, in presa. Este evident ca acest operator aerian vrea sa obtina o bucata cat mai mare din piata pana cand marii “rechini” din Europa vor mirosi ca aici este o paine alba de mancat. A speculat foarte bine criza si a rupt o mare parte din piata Tarom.

Adresa web: www.blueair-web.com

Opinia Bilete-Avion-Ieftine: Blue Air a inceput timid, concurand Tarom pe piata interna. Odata cu migratia masiva a muncitorilor romani in Italia si Spania, Blue Air a exploatat excelent aceasta oportunitate si a devenit alegerea nr. 1 a celor care se gandesc la avion doar ca la un mijloc rapid de transport. In lupta cu Wizz Air pentru prima pozitie low-cost in tara noastra, Blue Air a facut o mutare inteligenta: a cumparat/inchiriat aeronave moderne. Astfel, imaginea aceea de companie care se gandeste doar la profit, zburand cu avioane vechi de 25-30 de ani (celebrele MD) a inceput sa se stearga. Inca mai au probleme in ceea ce priveste cardurile myBlueAir, insa si-au schimbat mult in bine partea de customer service. Sherif Ussama, noul CEO, manager cu mare experienta in transportul aerian, are ambitii mari. Si deja a inceput sa si le puna in practica, cu succes..

Nota generala Bilete-Avion-Ieftine: 9*

* trebuie sa incurajam afacerile romanesti, nu-i asa?


Carpatair
Indicativ aerian international: W3

Actionari companie: Compania este detinuta in proportie de 51% de investitori romani si 49% de SC Veg Invest si are peste 450 de angajati. Actualul presedinte al companiei este Nicolae Petrov.

Primul zbor: in 1999, din Cluj Napoca spre Treviso, cu un YAK-40 imprumutat de la Moldovian Airlines.

Flota: 18 avioane, din care 3 Fokker 100, 3 Fokker 70, 12 SAAB 2000.

Destinatii acoperite:

Carpatair opereaza in prezent pe 10 aeroporturi interne si 18 aeroporturi externe. Numarul total al zborurilor regulate operate de companie este de peste 340 de zboruri/saptamana spre 30 de destinatii din 6 tari. Baza operationala a companiei este la Timisoara, Carpatair functionand dupa sistemul Hub&Spoke. In fiecare dimineata, avioanele Carpatair pornesc din orase din Romania, Moldova si Ucraina, aducand la Timisoara pasageri care tranziteaza spre destinatii occidentale. La treizeci de minute de la sosire, aceste avioane se aliniaza pentru decolare spre Italia, Germania, Grecia si Austria. Valul de dupa-amiaza aduce pasagerii din orasele Europei occidentale la Timisoara si, patruzeci de minute mai tarziu, avioanele sunt gata pentru o noua decolare, de data aceasta inapoi spre destinatiile interne si cele din estul Europei.

Numar de pasageri: 500.000 in 2009.

Incidente aviatice: Nimic semnificativ. (pe 28 februarie 2009, un avion apartinand companiei Carpatair, cu 51 de persoane la bord, a reusit sa aterizeze cu brio dupa ce a survolat timp de o ora si jumatate aeroportul din Timisoara din cauza unor probleme la roata dreapta a trenului de aterizare).

Seriozitate in Romania (nota 10 = nota maxima): 9

Distinctii obtinute: 2003 - locul I in domeniul “Transport aerian dupa grafic” al companiilor nationale private

Pretul biletelor: de la 9 euro, fara taxe de aeroport si taxe de combustibil.

Pretul produselor la bord: un sandwich = 2-4 euro, o cafea = 2-3 euro, un meniu = 5-6 euro, o ciocolata = 1 euro, un ceai = 2 euro

Promovarea pe piata romaneasca: slaba in 2007, 2008 si 2009, mult mai vizibila in 2010. Compania a derulat si inca deruleaza campanii online, cu trimitere la ofertele speciale de pe site. Este evident ca se fac investitii masive in promovarea brandului Carpatair.

Adresa web: www.carpatair.com

Opinia Bilete-Avion-Ieftine: Carpatair a reusit sa se impuna pe piata din Romania prin calitatea serviciilor. A acaparat zona de Vest si a devenit compania preferata a timisorenilor si clujenilor (ceea ce nu e putin lucru). Pasul urmator este logic: dezvoltarea mai multor baze operationale in tara (poate Bucuresti, Iasi si, de ce nu, Constanta). Opereaza cu avioane moderne, de capacitate mica si medie.

Nota generala Bilete-Avion-Ieftine: 8*

* rutele sunt diverse, insa foarte putine „ating” orase foarte cautate din Europa. Este o companie ideala pentru cei ce merg in Italia (nu mai putin de 9 destinatii) si este o importanta veriga de tranzit din Est catre Vest.



Wizz Air
Motto: wizz!

Indicativ aerian international: W6, 8Z si WU

Actionari companie: Wizz Air Hungary Airlines Ltd. (actionarul initial: Indigo Partners, o firma americana de consultanta in domeniul transportului aerian). Companie ungaro-poloneza.

Primul zbor: 19 mai 2004, de pe aeroportul din Katowice

Flota: 33 de avioane, Airbus A320, fiecare avion are 180 de scaune imbracate in piele. Mentenanta flotei se face la Lufthansa Technik, una dintre cel mai importante companii de intretinere din lume. Media de varsta a avioanelor este de 3 ani. Wizz Air vrea sa ajunga la 132 de aparate de zbor pana in 2017.

Destinatii acoperite:

12 baze de operare in Europa Centrala si de Est, oferind zboruri pe 150 de rute:

* Katowice, Varsovia, Gdansk si Poznan in Polonia,

* Budapesta in Ungaria,

* Sofia in Bulgaria,

* Bucuresti Baneasa, Cluj-Napoca si Timisoara in Romania

* Kiev in Ucraina.

Numar de pasageri: 1.800.000 in 2009, doar pe Romania.

Incidente aviatice: nimic semnificativ

Seriozitate in Romania (nota 10 = nota maxima): 7

Distinctii obtinute: cea mai buna companie aeriana low-cost din Polonia

Important: József Váradi, Chief Executive Officer al Wizz Air, a obtinut premiul "Brave Innovator" in 2007 oferit de Ernst & Young

Pretul biletelor: de la 1 euro, fara taxe de aeroport si taxe de combustibil.

Pretul produselor la bord: un sandwich = 4 euro, o cafea = 2,5 euro, un meniu = 5-6 euro, o ciocolata = 1 euro, un ceai = 2 euro

Promovarea pe piata romaneasca: foarte slaba in 2009, ceva mai vizibila in 2010. Practic, nu exista o “Reprezentanta Wizz Air”, imaginea companiei fiind incredintata unei firme de publicitate. Compania se bazeaza pe site-ul sau si pe agentiile de turism pentru a-si vinde biletele.

Adresa web: www.wizzair.com

Opinia Bilete-Avion-Ieftine: Wizz Air a intrat in Romania in primele zile ale lui 2007. S-a remarcat prin calitatea aeronavelor si a serviciilor la bord, dar, din cauza problemelor de comunicare la… sol a suferit o depreciere de imagine. Lidera pe piata zborurilor ieftine (la mare concurenta cu Blue Air), Wizz Air trebuie sa puna mare accent pe PR daca doreste sa ramana in aceasta pozitie.

Nota generala Bilete-Avion-Ieftine: 8*

* zboruri realmente impecabile, probleme mari insa daca vrei sa discuti cu cineva despre biletul tau.

Germanwings
Motto: Deine flugel (sau Your wings = trad. Aripile tale)

Indicativ aerian international: 4U

Actionar(i) companie: Lufthansa (Germanwings este, practic, divizia low cost a operatorului national german). Intre 1997 si 2002, compania s-a numit Eurowings. La inceputul anului 2008 au existat discutii de “contopire” cu TUIfly, discutii finalizate fara succes in octombrie. De la 1 ianuarie 2009, Lufthansa detine intreg portofoliul de actiuni.

Primul zbor: 1997, zbor operat de pe aeroportul Bonn-Koln.

Flota: 30 de avioane, din care 18 Airbus A319-112 si 12 Airbus A319-132. De asemenea, compania a comandat inca 9 Airbus A319-132. Media de varsta a flotei Germanwings este de 5,3 ani.

Destinatii acoperite:

* 75 de destinatii europene prin 6 “hub-uri”: Stuttgart Airport, Berlin-Schonefeld International Airport, Hamburg Airport, Bonn-Cologne Airport, Hanover Airport si Dortmund Airport.

* in Romania opereaza doar de pe Aeroportul Bucuresti-Baneasa catre 17 destinatii (zbor direct sau cu conexiune): Londra-Stansted, Barcelona, Berlin-Schonefeld, Bon-Koln, Dresda, Hamburg, Leipzig, Lisabona, Madrid, Milano-Malpensa, Munchen, Stockholm, Stuttgart, Viena, Varsovia, Zurich, Zweibrucken

Numar de pasageri: 7.200.000 in 2009

Incidente aviatice: nimic semnificativ

Seriozitate in Romania (nota 10 = nota maxima): 10

Distinctii obtinute: Award Winner for Operational Excellence in 2005, 2006 si 2007, 2008 German Multimedia Award pentru site-ul sau de rezervari

Pretul biletelor: de la 0,01 euro, fara taxe de aeroport si taxe de combustibil, de la 19,19 euro cu toate taxele incluse.

Pretul produselor la bord: un sandwich = 2-4 euro, o cafea = 1-2 euro, apa minerala = 3 euro, un meniu = 4-6 euro

Promovarea pe piata romaneasca: poate fi descrisa printr-un singur cuvant: germana. Putine articole in presa, putine campanii de marketing, dar un renume excelent, datorita serviciilor oferite clientilor. Site-ul companiei (tot) nu este tradus si in limba romana. Deocamdata…

Adresa web: www.germanwings.com

Opinia Bilete-Avion-Ieftine: Ca orice vine din Germania, Germanwings inseamna, inainte de toate, calitate. Nemtii sunt punctuali si responsabili, astfel incat sunt foarte rare cazurile in care avioanele intarzie sau aterizeaza pe alte aeroporturi. Trecuta pe lista celor mai sigure companii aeriene din lume, Germanwings este inca intr-o faza de tatonare a pietei romanesti. Cand germanii vor dori sa muste o bucata mai mare din aceasta piata, Blue Air si Wizz Air vor avea probleme. Foarte mari.

Nota generala Bilete-Avion-Ieftine: 10*

* nimic de reprosat, ca orice este nemtesc.


EasyJet
Motto: "Come on, let’s fly!" si "The web's favourite airline"

Indicativ aerian international: U2

Actionar(i) companie: EasyJet Airline Company Limited, companie cu capital britanic.

Primul zbor: 10 noiembrie 1995, zborul Londra - Glasgow.

Flota: 176 de avioane Boeing 737-700, Airbus A319 si Airbus A320-200. Inca aproape 60 de comenzi pentru Boeing si Airbus. Este operatorul aerian cu cele mai multe aeronave Airbus A319.

Destinatii acoperite:

* 118 destinatii europene prin 20 de “hub-uri”: London Luton Airport, London Gatwick Airport, Bristol International Airport, Berlin-Schönefeld Airport, Geneva Cointrin International Airport, Edinburgh Airport, Glasgow International Airport, London Stansted Airport, Liverpool John Lennon Airport, Manchester Airport, Newcastle Airport, Belfast International Airport, East Midlands Airport, EuroAirport Basel-Mulhouse-Freiburg, Paris-Orly Airport, Milan - Malpensa Airport, Madrid - Barajas Airport, Paris-Charles de Gaulle Airport, Lyon - Lyon-Saint Exupéry Airport.

* 2 destinatii operate din Romania, de pe Aeroportul Otopeni, catre Madrid si Milano-Malpensa, din octombrie 2007.

Numar de pasageri: 45.100.000, in 2009

Incidente aviatice: nimic semnificativ (Fapt Divers: pe 26 martie 2009, cursa U2-239 de la Londra la Edinburgh s-a confruntat cu un incident mai putina intalnit. Dopul unei sticle de sampanie a sarit accidental in capul unui pasager care si-a pierdut cunostinta. Pilotul a… calcat acceleratia si avionul a ajuns mai devreme la Edinburgh, pentru ca pasagerul sa primeasca ingrijiri medicale).

Seriozitate in Romania (nota 10 = nota maxima): 10

Distinctii obtinute: Best Low Cost Airline pentru 9 ani consecutiv, Innovation Award for Air Travel la London Business Travel Show

Pretul biletelor: de la 1 euro, fara taxe de aeroport si taxe de combustibil, de la 9,99 euro cu toate taxele incluse.

Pretul produselor la bord: un sandwich = 2-3 euro, o cafea = 1-2 euro, un meniu = 3-7 euro

Promovarea pe piata romaneasca: ca si inexistenta. Site-ul pe care se fac rezervari (si care contine prezentarea companiei), desi ofera versiuni in peste 10 limbi, nu o include si pe cea in limba romana. Agentiile de turism, totusi, lucreaza foarte bine cu aceasta companie, asa ca o include constant in oferte. Exista o reprezentanta pentru Europa de Est, dar este la Budapesta.

Adresa web: www.easyjet.com

Opinia Bilete-Avion-Ieftine: EasyJet este o companie care se respecta. Desi a preluat modelul de business din SUA, fondatorul Stelios Haji-Ioannou a decis sa se axeze pe aeroporturile principale, in totala contradictie cu ceea ce face principalul competitor din Europa, Ryanair. EasyJet este un colos, iar acest lucru se vede si din cifrele financiare ale companiei. Cand eram mici puneam intrebarile acelea stupide gen: Rambo il bate pe Robocop? Ei bine, daca EasyJet si-ar dori acest lucru, probabil ca, de luna viitoare, companiile low cost care opereaza in Romania ar avea mari, mari probleme. Deocamdata, insa, piata interna este, cum spun marii oameni de afaceri, peanuts (trad. alune) pentru bosii lui EasyJet care stau in fotoliile lor, caldute inca (in ciuda crizei).

Nota generala Bilete-Avion-Ieftine: 8*

* depunctata doar pentru ca nu vrea cu nici un chip sa ne ofere mai multe destinatii, desi au trecut peste doi ani de cand a intrat in Romania.


Ryanair
Motto: Fly cheaper

Indicativ aerian international: FR

Actionar(i) companie: Familia Ryan (companie irlandeza)

Primul zbor: Iulie 1985, zborul Waterford (Irlanda) – Londra Gatwick, cu un avion Bandeirante de 15 locuri.

Flota: 250 avioane (comenzi pentru inca peste 50). Toate avioanele sunt Boeing 737-800!

Destinatii acoperite:

* 1.100 de destinatii europene operate prin 43 de “hub-uri”, dintre care: Alghero, Alicante, Belfast-City, Birmingham, Bologna, Bournemouth, Bremen, Bristol, Brussels South Charleroi, Cagliari, Cork, Dublin - (Headquarters), East Midlands, Edinburgh, Girona, Glasgow Prestwick, Hahn, Kerry, Liverpool, Londra-Luton, Londra-Stansted, Madrid, Marseille, Milan-Bergamo,
Pisa, Reus, Roma-Ciampino, Shannon, Stockholm-Skavsta, Trapani-Birgi, Weeze.

* 2 destinatii operate din Romania, de pe Aeroportul Mihail Kogalniceanu din Constanta, catre Bologna si Pisa.

Numar de pasageri: 60.000.000, in 2009.

Incidente aviatice: nimic semnificativ (Fapt Divers: pe 27 februarie 2002, cursa Dublin – Londra Stansted a fost asteptata de masini de pompieri, personalul aeroportului crezand ca unul din motoare a luat foc. Pana la urma, a fost vorba de niste gaze arse amestecate cu ulei care au dat senzatia de incendiu. Problema este ca pasagerii nu au fost evacuati in timp util, fapt ce a dus la o serie de recomandari pe care Autoritatea Civila le-a facut Ryanair).

Seriozitate in Romania (nota 10 = nota maxima): 9

Distinctii obtinute: -

Pretul biletelor: de la 1 lira, fara taxe de aeroport si taxe de combustibil, de la 5 lire, dus, cu toate taxele incluse. In medie, anul trecut biletele Ryanair au costat 33 de euro.

Pretul produselor la bord: un sandwich = 2 lire sterline, o cafea = 1 lira, un meniu = 2-6 lire

Promovarea pe piata romaneasca: pe cat de revolutionare sunt campaniile de marketing ale Ryanair in Europa, pe atat de… inexistenta au fost si sunt in Romania. CEO Michael O'Leary a scris istoria recenta a publicitatii in domeniul transportului aerian, starnind sute de controverse si primind zeci de amenzi. Agresivitatea Ryanair si calitatea mesajelor au dus la numarul record de pasageri. Cea mai veche companie low cost din Europa se lupta cu EasyJet. La profitabilitate, se pare ca Ryanair sta mai bine. Motivul e simplu: irlandezii opereaza de pe aeroporturi secundare, pentru a reduce costurile. By the way, cum ar spune englezul: site-ul nu are si o versiune in limba romana.

Adresa web: www.ryanair.com

Opinia Bilete-Avion-Ieftine: De cand a fost creata, compania Ryanair a acoperit peste 1.000 de destinatii din 26 de tari europene. Asta spune totul despre acest operator aerian. In 2010, CEO Michael O'Leary spune ca Ryanair va transporta peste 70 milioane de pasageri. Din pacate, doar cateva mii vor fi din Romania, in conditiile in care irlandezii se pare ca isi abandoneaza planurile de extindere pe taramul carpato-danubiano-pontic… In urma cu un an, Ryanair a plecat de la Arad. Si, se pare, nici Constanta nu se simte prea bine... Ca si in cazul lui EasyJet, ar fi suficient ca Ryanair sa bata putin din aripile unui Boeing New Generation pentru ca operatorii de la noi sa raceasca. Dar acest lucru se lasa asteptat.

Nota generala Bilete-Avion-Ieftine: 5*

* potential extraordinar, prezenta simbolica pe piata romaneasca. Cine nu si-ar dori zboruri la Londra cu 20 de euro sau la Dublin cu 25 de euro? Dar Michael O'Leary inca nu a adaugat Romania la Favorites. Sau poate ca inca negociaza din greu, asa cum ii sta in caracter s-o faca. Vom vedea.

RSS 2.0 - http://www.bilete-avion-ieftine.ro/ Flux RSS | Ajutor
Bilete Italia | Bilete Spania | Bilete Anglia | Alte destinatii | Oferta zilei | Stiri | Companii aeriene traditionale